our love life

Daisypath Anniversary tickers

wedding anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 6, 2009

hari terakhir dgn part 6 (10 april 2009)

Posted by yusma at 2:21:00 PM



td student aku (yumni n nisa) dtg bg gambar2 mereka dgn aku mase last day (ari presentation system)...rase sayu je tgk gmbr td...dh abis dh akhirnye mereka2 ni...mereka ni slalu kene marah dgn aku since part 4 lagi...slalu sgt main2 n x serius nk wat keje...kdg2 aku terpikir gak...adakah aku yg salah ajar atau mmg mereka x suke aku ajar...kecik ati pon ade memule tuh tp aku tanamkan azam yg aku akan berusaha utk ikut rentak mereka...2 semester aku mencube dan mase part 6 barulah nmpk aura2 mesra antara aku dan mereka...bile aku tnye waktu last day tu,knp mereka berubah...jawapan dorg "kami dh insaf n kami nk miss bangga dgn kami"...rase nk meraung aku dibuatnye...tp aku sabar kn diri...
n kpd part 6 (semester april 2009): sy sgt bangga dgn awk semua...x tahu cmne nk tunjukkan perasaan bangga n hepi sgt especially mase korg present system sy... :>

0 comments:

 

me..him..ours Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting