our love life

Daisypath Anniversary tickers

wedding anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 14, 2009

RAHSIA SURAH YASSIN AYAT YANG KE-58

Posted by yusma at 12:43:00 PM
Barang siapa yang membaca Yaasin sepenuhnya dan pada ayat ke-58 surat tersebut 'SALAAMUN QAULAM MIRRABBIRRAHIIM' diulang sebanyak 7 kali untuk niat baikmu, Insya Allah dengan izin Allah, semua hajatmu akan dikabulkan.
Jika boleh, niatkan sebegini :
1) Ya Allah Ya Rahim, ampunkan dosa-dosaku dan saudara maraku
2) Ya Allah Ya Rahim, kurniakan aku isteri/suami dan anak2 yg soleh & Mencintai Islam
3) Ya Allah Ya Razzak, kurniakan aku rezeki yang berkat , kerja yg baik & berjaya di dunia & di akhirat
4) Ya Allah Ya Jabbar, makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini
5) YA Allah Ya Mutaqabbir, jauhkan aku dari sifat khianat & munafiq & miskin
6) Ya Allah Ya Wadduud, kurniakan aku & seluruh umat Muhammad yang beriman kesihatan zahir & batin
7) Ya Allah Ya Zaljala Li wal Ikram, makbulkanlah semua hajatku, dan redhailah aku....

AMIN...

Sampaikan dakwah ini kepada 7 sahabatmu atau lebih..tiada kerugian bahkan digalakkan. Ikhlaskan hatimu menyampaikan dakwah ini kerana Allah. Dunia adalah pentas, akhirat tempatnya yang sebenar..

0 comments:

 

me..him..ours Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting