our love life

Daisypath Anniversary tickers

wedding anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 14, 2009

rindu nye...

Posted by yusma at 1:11:00 PM
salam semua...lg 5 hari ,bulan syawal akan menjelma...hepi nye...x sabar nk balik sban n my kampung...ari kamis ni aku dh start cuti smpi la 27/9..tp as usual aku akan balik cni on monday la sebab my class start at 4:00pm...
aku nk citer psl berbuka dgn geng2 ex-cosmos sban pada sbtu lepas (12/9/09)...best sgt jmpe dgn ex-student2 aku yg agak mcm setan la jugak (bukan ayat aku tp ayat si sharul ..."cik,ade x student uitm setan mcm kami???" n jwpn aku "korg mmg setan"..muahahahaha)...rindu sgt kt dorg...sume dh berjaya n sume dh nk settle down (except pak azir yg dh ade baby gal yg cute miut pon...hehehehe)...bile aku kenang balik student aku di jengka n cosmos,mmg byk beza..mmg la budak cosmos x pndi sgt (swasta kn),tp dorg hormat lecturer dorg...sedar dgn diri dorg...n very down to earth bile bercakap dgn lecturer...x mcm kt cni...dah la x pndi benor,pastu berlagak siut...mcm ape je...ntah la...aku rindu sgt suasana di cosmos...aku xtau la cosmo lain tp cosmos sban still d best 4 me...huhuhuhuhuhu...

0 comments:

 

me..him..ours Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting